loading...
سیبستان|سایتی مخصوص کاربران اپل
عرفان خاکی بازدید : 147 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

برایان وایت، یک تحلیلگر که اخیرا با متخصصان شرکت های همکار اپل در چین و تایوان مذاکره کرده است، در آخرین گزارش خود حرف های جالبی در مورد iTV یا همان تلویزیون پر حاشیه اپل زده است.

90

وایت گفته است که با توجه به صحبت هایی که انجام داده آی تی وی در نیمه دوم سال ۲۰۱۳ منتشر خواهد شد. گرچه تاریخ دقیق انتشار آن را نمی داند. آی تی وی ۶۰ اینچی خواهد بود ولی به احتمال زیاد اندازه های ۵۰ و ۵۵ اینچی آن هم ساخته خواهند شد.

قسمت جالب حرف های وایت جایی است که می گوید اپل برای کنترل آی تی وی از چندین راه استفاده می کند. یکی از آن راه ها یک حلقه به نام iRing است که شما آن را در انگشت خود می گذارید و به وسیله این حلقه آی تی وی را کنترل می کنید. یکی دیگر از کنترل های آی تی وی ساعت هوشمند اپل یعنی آی واچ خواهد بود.

راه سوم هم یک صفحه ۹.۷ اینچی است که علاوه بر اینکه می توانید از طریق آن آی تی وی را کنترل کنید، قادر خواهید بود تا فاصله ۲۰۰ متری هر آنچه در آی تی نشان داده می شود را روی این دیوایس ۹.۷ اینچی هم مشاهده کنید. وایت نام این صفحه را مینی تی وی خوانده است.

وایت می گوید که در هر جعبه آی تی وی یک مینی تی وی وجود دارد اما کاربر می تواند با پرداخت پول بیشتر حداکثر ۴ عدد مینی تی وی خریداری کند.

این یکی از عجیب ترین اطلاعاتی است که تا کنون در مورد آی تی وی منتشر شده. به نظر می آید استفاده از یک حلقه برای کنترل تلویزیون ایده خوبی نباشد چون خیلی راحت گم می شود. از طرف دیگر چرا اپل باید یک دیوایس دیگر هم اندازه آیپد بسازد. یعنی نمی توان با استفاده از همان آیپد آی تی وی را کنترل کرد؟ گویا جناب وایت شوخی کرده یا شاید هم دروغ سیزده بوده.بالاخره همچی معلوم می شود.

با سیبستان باشید.

منبع:اپلستان

 

عرفان خاکی بازدید : 37 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

سافاری، مرورگر محبوب طرفداران اپل پادشاه وب در موبایل است. بر اساس اخرین آمار از طرف Net Applications، مرورگر سافاری ۶۱.۷۹ درصد از ترافیک موبایل وب در ماه مارس را ازآن خود کرده است.

89

در ماه فوریه این رقم برای سافاری ۵۵.۴۱ درصد بود اما اکنون افزایش یافته. در حال حاضر سافاری مقام اول این جدول را به خود اختصاص داده. مقام دوم هم برای مرورگر اندروید است که ۲۱.۸۶ درصد از موبایل را در اختیار دارد. همانطور که می بینید اختلاف بین مقام اول و دوم بسیار زیاد است.

اپرا مینی با ۸.۴ درصد مقام سوم و گوگل کروم با ۲.۴۳ درصد مقام چهارم را دارند. IE مایکروسافت فقط ۱.۹۹ و مرورگر بلک بری نیز تنها ۰.۹۱ درصد را به خود اختصاص داده اند. سافاری مرورگر پیش فرض آیدیوایس های اپل است و از سال ۲۰۰۷ تا کنون یکی از موفق ترین مرورگر های موبایل بوده است و خواهد بود.

منبع:net app

arianneshani بازدید : 103 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

رشد فوق العاده اپ استور در یکسال اخیر باعث حدود دو برابر شدن پرداخت ها به توسعه دهندگان شده است؛ در حال حاضر حدود ۸ میلیارد دلار. همچنین باعث شده ۸۰ هزار شغل جدید مرتبط با برنامه نویسی برای iOS در امریکا به وجود بیاید.

image

سال گذشته اپل با انتشار مطلبی خبر از ایجاد و یا پشتیبانی بیش از ۵۱۴ هزار شغل در امریکا توسط این شرکت داد که از این تعداد شغل ۲۱۰ هزار از آن مربوط به تولید اپلیکیشن برای سیستم عامل iOS بود و ۳۰۴ هزار شغل باقی مانده مربوط به کار در اپل استور ها و یا کار در بخش های تولید و مهندسی خود شرکت بود.
اما پس از گذشت یکسال امروز خبر رسید که اپل توانسته است در این مدت تعداد شغل های ایجاد و یا پشتیبانی شده توسط خودش را به رقم قابل توجه ۵۹۸ هزار واحد برساند. اپل همچنین خبر داده امسال در امریکا توانسته بیش از ۳,۲۵۰ کارمند را در بخش های تولیدی یا مهندسی آمریکا به کار بگیرد.
جالب توجه است که بیشتر شغل های جدید ایجاد شده امسال توسط اپل مربوط به ساخت برنامه برای آیفون و آیپد بوده است؛ یعنی ۸۱,۲۵۰ عدد از آنها!
ناظران معتقدند دلیل این مقدار رشد در بخش برنامه نویسی افزایش خرید محصولات اپل و همچنین علاقه بسیار زیاد مشتریان اپل به خرید و نصب اپلیکیشن ها روی دیوایسشان است. آنها همچنین دلیل مهم دیگری را نیز ذکر میکنند:
“لم دادن روی مبل خانه و برنامه نوشتن کار به مراتب راحت تری نسبت به انرژی گذاشتن تمام وقت در ساختمان اپل است!”
به هر حال به نظر میرسد اپ استور تبدیل به معدن طلایی شده است که برای رسیدن به آن فقط کار لازم است: پرداخت مقداری پول و ثبت یک اکانت توسعه دهنده.
پس از آن میتوانید با گذاشتن کمی وقت و خلاقیت با تولید هر اپلیکیشن هزاران ( و یا شاید هم میلیون ها ) دلار پول به جیب بزنید.
ناظران بازار بورس ضمن تحسین اپل برای ایجاد این مقدار قابل توجه کار در امریکا و جهان آینده سهام با ارزش ترین شرکت جهان را روشن خوانده و سهام داران را تشویق به خرید سهام اپل مینمایند.

عرفان خاکی بازدید : 143 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

همه ما مشتاقانه منتظر آن هستیم که اپل بالاخره iOS 7 را معرفی کند تا ببینیم چه تغییراتی کرده. اما خبر جالبی که اخیرا منتشر شده توجه همه را به خود جلب کرده است.

71

آنطور که چندین مرجع معتبر ادعا کرده اند، کاربران ویژه اپل که حق استفاده از محصولات جدید این شرکت پیش از انتشار عمومی آنها را دارند در حال حاضر iOS 7 را روی آیدیوایس های خود نصب کرده اند و از آن استفاده می کنند.

گفته می شود که این کاربران در این سیستم عامل از یک فیلتر حفاظتی استفاده می کنند که باعث می شود افرادی که در اطراف آنها هستد و زاویه دیدشان به صفحه آیدیوایس مستقیم نیست نتوانند محیط کاربری را به درستی مشاهده کنند. از آنجایی که جانی ایو در ساخت این سیستم عامل دست داشته و اپل هم نسبت به محصولات جدید خود بسیار محافظه کار است، مشاهده چنین فیلتر حفاظتی برای جلوگیری از لو رفتن سیستم عامل چندان هم تعجب برانگیز نیست.

از سوی دیگر شایعه شده است که اپل برای اتمام کار طراحی و ساخت iOS 7 از همه نیرو و توان خود استفاده می کند. بنابر شایعات، اپل حتی پروژه OS X 10.9 را متوقف کرده و از تیم متخصصان سیستم عامل مک هم برای پیشبرد ساخت iOS 7 کمک می گیرد. به نظر می آید باید منتظر تغییرات بزرگی باشیم.

عرفان خاکی بازدید : 69 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

در طول یکی دو هفته اخیر، چین از اپل شکایات زیادی داشت. گویا اپل در چین پس از دریافت آیدیوایس معیوب از طرف کاربران، فقط قطعات معیوب را با قطعات جدید عوض می کرده در حالی که در آمریکا آیدیوایس معیوب با یک آیدیوایس نو تعویض می شده است. چین همچنین به مدت گارانتی قطعات تعویضی شکایت داشت. مدت گارانتی قطعات جدید در چین توسط اپل ۹۰ روز تعیین شده بوده ولی طبق قوانین چین این مدت باید یک ساله می بود.

68

همه این مشکلات و شکایات فراوان کاربران چینی باعث شد که تیم کوک برای عذر خواهی از چینی ها نامه ای منتشر کند. تیم کوک در این نامه به خاطر « سوء تفاهم » های پیش آمده عذر خواهی کرد و ضوابط گارانتی در چین را هم تغییر داد. درست بعد از انتشار این نامه عذر خواهی، به نظر می رسد چینی ها هم دوباره به اپل روی آروده اند و دیگر از دست این شرکت خشمگین نیستند.

همانطور که Global Times می نویسد:

نامه عذرخواهی تیم کوک باعث شده رابطه چین با اپل دوباره به وضع قبل باز گردد. این رفتار اپل در مقایسه با دیگر شرکت های آمریکایی جای ستایش دارد.

وزارت امور خارجه چین هم به خاطر این که تیم کوک « صادقانه » از چین عذرخواهی کرده از اپل تشکر کرد. جالب است بدانید که همین هفته پیش بود که اپل در چین به عنوان یک شرکت خودخواه معروف بود.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا به ای او ای 7 آپدیت می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 965