زمان جاری : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 4:52 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 78
نویسنده پیام
erfankhaki آفلاین



ارسال‌ها : 9
عضویت: 15 /1 /1392
تشکر شده : 1
ساخت اپل ايدي به روشي بسيار آسان
اولین و مهم‌ترین حرکت بعد از خرید یک آی دیوایس اپل ساخت اکانت آیتونز است. شما تنها به وسیله داشتن این اکانت است که می‌توانید اپلیکیشن‌های خود را دانلود و آن را روی دستگاه خود نصب کنید. پس در ابتدا با انجام دقیق این مراحل اکانت آیتونز را برای خود بسازید.
1- در ابتدا نرم افزار آیتونز خود را باز کرده و از بخش بالایی گزینه iTunes Store را انتخاب کنید. (همیشه آخرین نسخه آیتونز را از سایت اپل دانلود کنید.)

2- در قسمت بالا بر روی App Store کلیک کنید و سپس در قسمت Free Apps در سمت راست روی گزینه Free در کنار اولین برنامه کلیک کنید.



3- در صفحه باز شده جدید روی Create Apple ID کلیک کنید.



4- اکنون صفحه‌ای به مانند شکل زیر برای شما نمایش داده می‌شود که روی Continue کلیک کنید.



5- در مرحله بعد مانند تصویر زیر پس از مطالعه قوانین تیک پذیرش قوانین ثبت نام آیتونز را زده و روی Agree کلیک کنید.



6- در این مرحله ایمیل خود که می‌خواهید از آن برای ثبت نام و وارد شدن در اکانت آیتونز استفاده کرده و وارد کرده و در بخش پسورد یک پسورد حداقل ۸ حرفی شامل حداقل یک حرف بزرگ، یک حرف کوچک و یک عدد وارد کنید. برای مثال: Farsib77777 که شامل یک حرف کوچک، یک حرف بزرگ و عدد و همچنین حداقل ۸ کاراکتر است. در بخش سوال امنیتی نیز یک سوال برای زمانی که پسوردتان فراموش می‌شود برای خود طراحی و بدان پاسخ گویید. اگر زمانی پسورد اکانت آیتونز خود را فراموش کردید آیتونز از شما تاریخ تولد و این سوال داده شده را می‌پرسد که باید همان جوابی که الان ثبت می‌کنید به آن دهید.



7 – در این مرحله در بخش Payment Type روی گزینه None کلیک کنید (اگر این گزینه را نمی‌بینید یعنی در ابتدا و در مرحله ۳ روی بکاپ رایگان کلیک نکرده‌اید و مستقیما قصد ساخت اکانت را داشته‌اید). در بخش مشخصات نام و نام خانوادگی خود را نوشته و گزینه‌های دیگر را دقیقا به مانند عکس زیر پر کنید سپس روی Create Apple ID کلیک کرده تا اکانت شما ساخته شود.
- در قسمت First Name , Last Name , Title مشخصات خود را بنویسید.
- در قسمت Address عبارت Infinite Loop را وارد کنید. ردیف بعدی را خالی بگذارید. در بخش City شهر Cupertino را وارد کرده و ایالت را Ca انتخاب کنید. در بخش Zip Code نیز عدد ۹۵۰۱۴ را وارد کنید. در بخش شماره تلفن کد ۴۰۸ و شماره ۹۹۶۶۷۷۱ را وارد کنید.



نکته بسیار مهم : عده‌ای در انتهای ثبت نام با پیغام : please contact itunes support to complate this transaction برخورد می‌کنند. برای اینکه ثبت نام شما با موفقیت انجام گیرد و با این پیام برخورد نکنید حتما و حتما لازم است در هنگام ثبت نام با VP باشيد


پنجشنبه 15 فروردین 1392 - 03:02
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از erfankhaki به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: parsa-78 &



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | ساخت اپل ايدي به روشي بسيار آسان | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS